sakea insights

Uusia näkemyksiä
14.12.2021 | Lukuaika noin 1 min

Mitä saa kun yhdistää lyhytvideot, perinteisen kirjan ja Gen-Zetan?

No, jotain uutta ja mielenkiintoista. Tämän blogin julkaisupäivänä ilmestyi ensimmäinen Suomessa julkaistu TikTok-aiheinen kirja. Kirjasta julkaistaan sekä e-kirja että perinteinen painettu kirja. Kirja kantaa nimeä Tokkerin käsikirja. Tokkerin käsikirjaVoin ilolla todeta, että olipas mielenkiintoinen projekti. Konseptoimme täysin...

Lue lisää
11.12.2021 | Lukuaika noin 1 min

Pikakonseptit, osa 1

@sakeasnack Jakso 1: Jenni ja Aleksi ? alkuperäinen ääni - sakeasnack

Lue lisää
04.12.2021 | Lukuaika noin 2 min

TikTok-mainonta — tuotteet, hinnoittelu ja sisältöjen merkitys

Nuorten aikuisten tärkein sovellusPäivittäisessä medioiden käyttöajassa (nuoret ja nuoret aikuiset) jo Instagramin ohi mennyt TikTok tarjoaa avoimen mainonnan ostotyökalun, jolla tavoittaa nyt erityisen hyvin 18-34-vuotiaat Suomessa.Mainonta on verrattaen edullista, sillä monella on edelleen varsin sitkeä, mutta virheellinen mielikuva TikT...

Lue lisää
30.11.2021 | Lukuaika noin 2 min

12 konseptivetoista TikTok-vaikuttajakampanjaa vuodelta 2021

Monet suunnittelevat parhaillaan ensimmäisiä isompia TikTok-kampanjalähtöjä tai jopa kanavastrategiaa uudelle kaupalliselle vuodelle 2022.Poimin inspiraatioksi kuluvalta vuodelta 12 TikTok-vaikuttajakampanjaa, joita sakea oli konseptoimassa ja tuottamassa:“Seikkailu” / Pantteri Jungle @nuppipaa mainos Pantteri Jungle ???????????????? Josk...

Lue lisää
23.11.2021 | Lukuaika noin 3 min

Amplified-vaikuttajamarkkinoinnin hyödyt vaikuttajalle ja mainostajalle

Amplified-vaikuttajamarkkinointi on sakean kehittämä sisäinen malli (patentti odottaa!) vaikuttajamarkkinoinnin seuraavan tason tekemiseen. Tässä mallissa:kuormittuneiden vaikuttajien työtaakka on kohtuullisempimainostajan kaupalliset tavoitteet täyttyvät ja markkinointi-investointi on kokonaisuudessaan järkeväkampanjat ovat hauskempia, v...

Lue lisää
Ladataan lisää